1403-07-20 14:07
79
0
91711
امام جمعه موقت گرگان:

مطالبات کشاورزان به‌قیمت روز پرداخت شود

امام جمعه موقت گرگان گفت: توصیه ما این است دولت برای پرداخت به‌موقع مطالبات کشاورزان برنامه‌ریزی کند و اگر مطالباتی باقی می‌ماند به‌ قیمت روز پرداخت شود.

به گزارش خبرگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: شنبه هشتم ربیع‌الثانی مصادف با ولادت امام حسن عسکری(ع) است، حضرت حدود پنج سال حضرت داشت که همراه پدر به سامراه تبعید شدند.

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: امام حسن عسکری(ع) می‌فرماید: انسان‌های کم‌خرد تعمل نمی‌کنند و هر آنچه از دهانشان در می‌آید بیان می‌کنند و بعد مشخص می‌شود که آن سخنی که بیان کردند اشتباه است اما انسان‌های فهمیده اول فکر می‌کنند و اگر مصلحت باشد آن را بیان می‌کنند.

لیوانی یادآور شد: دوشنبه دهم ربیع‌الثانی مصادف با وفات حضرت معصوم(ص) است وقتی امام رضا(ع) در خراسان بود حضرت فاطمه معصومه(ص) تصمیم گرفتند که برای دیدار این امام همان به خراسان هجرت کند.

وی افزود: در ساوه حضرت مورد حمله ماموران خلیفه قرار می‌گیرند و این مسئله باعث می‌شود که بیمار شوند و در قم رحلت کنند.

امام جمعه موقت گرگان به جنایت صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال‌احمر بین مرز سوریه و لبنان چادر برپا کرد و تجهیزات پزشکی در آن مکان مستقر کرده تا کسانی که بیمار و مجروح هستند درمان کنند و شاهد آن بودیم صهیونیست‌ها حتی این نقطه را نیز بمباران کردند و تمام تجهیزات را از بین بردند.

لیوانی افزود: نام حیوان هم بر روی این صهیونیست‌ها نمی‌توانیم بگذاریم و انسان در این میزان جنایت می‌ماند و دنیا نیز شاهد این جنایت‌ها است و سکوت می‌کند.

وی افزود: کشورهای عربی مرتجع در برابر این جنایات سکوت کردند و همه می‌دانند که مردم مظلوم فلسطین و لبنان عرب هستند و اگر شما غیرت عربی هم داشتید کاری می‌کردید و در برابر این جنایات سکوت نمی‌کردند.

امام جمعه موقت گرگان به قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: پرداخت مطالبات کشاورزان بیاد مد نظر مسئولان قرار گیرد، کشاورزان گندم و کلزا را در پاییز کشت می‌کند و در فصل برداشت به دولت تحویل می‌دهند اما امروز ۲۰ مهر ماه مطالبات کشاورزان باقی مانده است.

لیوانی افزود: این کشاورزان کارمند نیست که سر ما حقوق دریافت کند و کارگر نیست که بعدظهر دستمزد خود را دریافت کند، کشت محصولات کشاورزی برای آن‌ها هزینه دارد و لذا به دولتمردان توصیه می‌کنیم که برآورد محصول صورت می‌گیرد اعتبار آن نیز در نظر گرفته شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.